Klachtenafhandeling

 

Wanneer u een klacht heeft, laat het mij weten. Ik zal mijn best doen om samen met u tot een oplossing te komen.

Voelt u zich niet in staat uw klacht met mij te bespreken of komen wij er samen niet uit, dan kunt u kosteloos de onafhankelijke klachtenfunctionaris van Quasir, expertisecentrum klachtbehandeling, inschakelen.

Wordt uw klacht niet opgelost, dan kan een geschil ontstaan. De geschilleninstantie Zorggeschil neemt het geschil in behandeling en doet een bindende uitspraak.

Voor meer informatie verwijs ik u naar de website van de NVKH.

Groeiende vraag naar homeopathische producten

Volgens onderzoek, uitgevoerd door Fact.MR, breidt de globale markt voor homeopathische producten zich uit met een hoog percentage CAGR (compound annual growth rate, ofwel de samengestelde jaarlijkse groei, is een veelgebruikte methodiek om de gemiddelde jaarlijkse...

Explosieve groei gebruik homeopathie

Wist je dat homeopathie de tweede geneeswijze ter wereld is? Het wordt toegepast in 66 landen en het aantal gebruikers groeit snel, stelt de WHO (World Health Organisation). Ook het bureau Transparency Market Research herkent deze trend. Volgens onderzoek is het...

Tarieven en vergoedingen 2019

Homeopatische behandelingen en geneesmiddelen worden door veel aanvullende zorgverzekeringen gedeeltelijk vergoed. Benieuwd naar de vergoedingen voor homeopathie in 2019? In dit overzicht staan de vergoedingen per zorgverzekeraar op een rijtje....

De korte termijn gevolgen van antibiotica

Antibiotica betekenen letterlijk: ‘Tegen het leven’. Antibiotica werken op de ziekmakende bacterie maar ook op het gezonde deel van ons lichaam. Het heeft een veel verstrekkender effect op ons lichaam dan lijkt. Homeopathie kan helpen deze effecten te neutraliseren en...